onsdag 2 september 2009

Lite i radioskugga

Återvände från den kungliga huvudstaden i söndags efter en mycket trevlig helg tillsammans med delar av familjen, sen äre väl aldrig otrevligt att bo på hotell och mumsa i sig en hotellfrukost? På söndagen sprang mamma, Signe och "några till" tjejmilen. Blev riktigt inspirerad och ska nog försöka mig på att ta mig runt nästa år. Inledde träningen hårt och brutalt redan måndakväll när ja sprang upp och ner till stadsparken..fyyy faaan! Tar mig ju runt Munken, och den är 5 km, utan att få några seriösare problem men nu...rackarns ändå! Tänkte att ja skulle hålla ett lite högre tempo eftersom de inte skulle bli så långt och att ja skulle gå när ja väl va uppe. Trodde ja skulle ha hjärtstillestånd, astmaanfall och lite till innan ja va uppe, vilken jävla backe! Säger då bara att de är tur de är nerför på vägen hem, hade nog inte tage mig hela vägen annars. Detta måste åtgärdas!

Sen kan ja ju även lätta mitt hjärta om det eventuella datahaveriet som ja hade igår..tårarna va nära och datorn påväg ut genom fönstret, kände att de enda ja skulle sakna va alla bilder som finns på den. De värsta gick som över lite efter att ja beklaga mig för, ja i princip, hela vänskapskretsen i jakt efter nån som hade tillgång till nån form av ett datageni. Tro du inte Karro hooka upp mig! Finns även en kille här i Jönet som nu kan säga att han hjälpt en dam i nöd och kan säga att han i princip ha hjältestatus. Som tack för hjälpen bjöd hon, Karro alltså, mig på midda och ja hjälpte hon me ett par gardiner (ja, ja vet att middagsbjudningen gick åt fel håll men ja ha storslagna planer på att fixa till de). De va nog de som hade hänt sen sist.

JO, fått tag på min ipod. Tyckte ju att ja förtjäna en klapp på axeln efter sommarns slit och investera i en ipod till mig själv (efter lite hetts från lillasyster, hon köpte förövrigt också en). Nu är den laddad och klar inför ett varv runt munken imorn. Vi få väl se hur de gå men ja se me spänning fram emot resultatet.

Hörs vi då?

Inga kommentarer: