torsdag 5 juni 2008

Tenta och sommarlov

Nuså va den sista tentan avklarad och de borde ha gått bra. Han hade inte ändrat mycke sen förra tentan och de va väl som de vi hade plugga på allihopa så ja kan tänka mig att de blev ett bra resultat för de flesta som gick upp. För att fira detta så gick ja ner på stan och köpte Camilla Läckbergs nya bok. Ska riktigt njuta av den i helgen. =) Ska ju också på bröllop så imorn bär de ut till A6 för att investera i en present. Måste också investera lite saker till mamsen på IKEA så de blir nog en trevlig dag.

Så till hela orsaken till inlägget. Ja hoppas att ja kan få ett svar på frågan VARFÖR människor av den manligaarten har ett sånt extremt behöv att ha sockar (gärna så fula som möjligt, helst tubsockar me en töntig röd rand längst upp) i sandalerna tillsammans me shorts. En sak är om man har tennisskor, då kan ja köpa de men sandaler och shorts, min kräksreflex för uppror. De är ju inte bara en som ha de. Skulle vara mycket tacksom om de va nån som hade svaret på detta. Är de förprogramerat? Eller vars kommer detta ifrån? Tacksam för svar.

Då va de ute ur systemet. Sitter just och tuggar i mig spagetti och Bastuträsk korv, och de är gott! Lite för varmt ute för sån här mat egentligen men håller ju på att äta upp de som erbjuds. Mat är väl egentligen inte de största problemet, de är till frukost de kan bli en hel del lustiga kreationer, men ja håller mig mätt..De är de som räknas.

Tro ja måste läsa lite i min nya bok nu, de ha ja förtjäna.
Hej å Hå

Inga kommentarer: