måndag 16 mars 2009

Svacka

Så, haft en ordentlig svacka i ren allmänhet. Vare sjuk och krasslig och inte riktigt vare på topp alls, håller däremot på att komma igen. Ska hem på en vecka och de ska bli riktigt skönt. Hade även tänkt va super effektiv efter skolan idag, "tog igen mig" på soffan i en och en halv timme, givande där Elin..få försöka styra upp studierna nu efter middan. Tänkte aktivt göra korv stroganoff men hittade lite annat smått och gott i kylen som måste ätas upp först. Stroganoffen får avvakta tills imorrn.

Kan väl berätta en rolig episod som inträffade i helgen. Har under hela hösten haft linser som man kan sova, vilket ha vare kalasbra! Men nu när ja vare snorig och allmänt förkyld så ska man ju inte ha nåt i ögat så i lördags morse när ja steg upp höll ja brutalt på slå ihjäl mig, såg inte ett piss. Hade även glömt bort att ta på mig glasögonen. Snacka om att man är ett vanedjur.

Annars blire hockey ikväll tänkte ja, ska intensiv heja fram SAIK till en liten seger ikväll, skulle inte va så tokigt.

Hörs vi då?

1 kommentar:

Yvonne sa...

Vilket fint telegram du hade skickat, jag blev så rörd när hon började läsa.... "till min reservmamma!" kunde inte hålla tillbaka tårarna...