söndag 5 oktober 2008

Hemma i hemmet

Johoda, nu är man hemma och ha vare de ett bra tag. Rackarns trevligt. Snöat ha de också gjort, kan inte påstå att de vare så mycke som vare obra. Ha inte gjort så mycke i skolan som man borde, men så äre väl alltid och till mitt försvar så ha ja faktiskt läst två av böckerna, sett Batman - the dark knight och allmänt bara umgåtts. Dom två sista va väl lite mer tvivelaktiga i studiesyfte men överlägset roligast. Snöa ha de också gjort!

Ha precis boka tåget tillbaka till Jönköping, tuffar iväg imorn vid kvart i åtta på kvällen, de bli riktigt bra ha dessutom liggvagn så de bli nog till och me en hel del sova också. Tummen upp" =)

Hittade de här på Malins sida och kan väl bara skicka de vidare..eller? För de är väl de som ska göras?

Jag har i mitt liv:
( ) Rökt.
(x) Snusat.
( ) Drogat.
(x) Druckit så mycket att jag spytt. - not my proudest moment
( ) Stulit en bil.
( ) Hånglat med samma kön
(x) Sovit i samma säng med samma kön.
(x) Varit kär. - men vem har inte?
(x) Blivit dumpad.
(x) Dumpat någon.
( ) Snattat.
( ) Blivit arresterad.
( ) Gått på en blind date
(x) Ljugit för en vän.
(x) Skolkat.
( ) Sett någon dö.
(x) Varit utomlands.
(x) Flygit flygplan.
(x) Gått vilse.
( ) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.
(x) Gråtit dig till sömns.
(x) Lekt tjuv och polis.
(x) Sjungit karaoke. - och nu snackar vi inte bara sing star utan på riktigt...
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Busringt.
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
(x) Fångat en snöflinga på tungan.
(x) Dansat i regn.
(x) Skrivit till Jultomten.
(x) Fått ett sugmärke.
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.
(x) Blåst såpbubblor.
(x) Grillat på en strand.
(x) Åkt inlines.
(x) Åkt skidor.
(x) Åkt skridskor.
(x) Åkt snowboard. - men bara en gång, uppskattade inte smärtan i rumpan efteråt
(x) Genomgått en operation.
( ) Varit förälskad i en lärare
( ) Haft sex med min lärare.
( ) Sett en del av mig själv brinna.
(x) Ätit sushi. - mycket annorlunda men inte alls så tokigt, har dock riktigt svårt för den råa laxen
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
(x) Gjort en snöängel.
( ) Haft ett te-party.
(x) Byggt ett sandslott.
(x) Hoppat i en vattenpöl.
(x) Hoppat i en lövhög.
(x) Somnat i skolan/på jobbet. - sover nästan varje lunch..=)
( ) Använt ett falskt id.
(x) Tittat på en solnedgång.
(x) Varit med i en jordbävning. - senast nu i sommar då ja trodde de va åskan som gick..
(xx) Rört en orm. - bodde me en, han hade en Boa så i dubbel mening kanske
(x) Sovit under stjärnorna.
(x) Blivit kittlad.
(x) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.
(x) Vunnit i en tävling.
(x) Gått mot rött.
( ) Blivit avstängd från skolan.
(x) Varit i en bilolycka. - bland annat samma sag som ja flyttade in i lägenheten i Jönköpnig
(x) Haft kramp.
( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt.
(x) Hatat mitt utseende.
(x) Varit vittne till ett brott.
(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.
(x) Skrivit ett kärleksbrev.
(x) Fått en önskan inslagen
( ) Haft sex med ett djur. - WHY är den här frågan me?!
( ) Smakat torrfoder till ett djur.
( ) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
(x) Kysst en spegel.
(x) Sjungit i duschen. - var och varannan dag, de är väl rätt naturligt?
(x) Drömt att jag gift mig med någon.
(x) Slickat på en lyktstolpe på vintern.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
(x) Inte duschat på en vecka.
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
(x) Klättrat i träd.
(x) Haft en koja.
( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(x) Brutit någon kroppsdel. - mestadels armarna
(x) Fångat en fjäril.
(x) Fuskat på ett prov. - inte heller nåt ja är överdrivet stålt över
(x) Glömt någons namn. - typ konstant, namn fastnar riktigt dåligt, personnummer å andra sidan är min starka sida
(x) Sovit naken.
( ) Tatuerat mig.
( ) Piercat mig på annat ställe än öronen
( ) Dykt djupare än trettio meter.
( ) Hoppat fallskärm

Så, då hade ja lämnat mitt bidrag till de hela, va lite roligt tyckte ja..=) ska handla lite mat och hämta ut den rackarns biljetten till tåget också.
Simma lugnt!

Inga kommentarer: