torsdag 9 september 2010

.....

Jag är en sån gräslig morgonmänniska, ska nåt göras så sla de göras tidigt. Sitter nu kvar på skolan och ska försöka skriva min inlämningsuppgift i geografin klar. Men de gå förbanne mig inte. Är så slut i skallen att allt bara gå runt, ja ha som en plan på hur ja ska göra men de kommer inte ut nåt på papperet. Blir sur på mig själv och gräsligt stressad, inte så att de gå bättre då inte. Ha en liten ljusglimt, vi skulle inte fara så tidigt som först va sagt imorn så ja hinner lite imorn på morron också. Ja ha saffa vikarie på min lektion hur som helst så de bli jätte bra, hoppas jag. Tycker inte om de här. Kanske måste ge upp och fara hem för att trycka i sig lite föda, känner hur humöret dalar. Diska måste ja göra också, förbannat! Ja vill ha en god liten fe som tar hand om hushållet för ja tro dom är lättare att hitta än en skaplig sambo.

kräks

Inga kommentarer: