onsdag 8 september 2010

Blir nog ett nytt rekord de här

Två gånger på två dagar! Vad vill detta säga?! Förklaringen är egentligen förvånandsvärt enkel, sitter på skolan och ska göra en uppgift till min distanskurs i geografi och man kan ju inte va effektiv heeeela tiden. Ha ju faktiskt läst ett helt kapitel och då måste man ju få en rast, eller hur? Kapitlet va för övrigt riktigt spännande i början men övergick till hårslitande tristess där i mitten för att sen ta sig lite på slutet igen. Ja är ganska nöjd med prestationen hittills. Ska bara skriva uppgiften också...

Känner mig fortfarande lite seg och sliten sen helgen i Götet, sover som en stock om nätterna men är något seg på dagarna. Men de gör ingenting för de va en mycket mycket trevlig helg så jag anser att det är värt de. :) Måste bara hinna ladda inför stundande Stockholmsresa med tillhörande kalas, ska bli mycket intressant att se hur det artar sig. Känner att de blir lite väl intensivt med kalasandet nu i september, hinner inte vila upp mig ordentligt mellan gångerna.

Jo, det togs även skolkort igår. Kände mig lite lagom malplaserad när jag va me på lärarbilden, inte riktigt me i den matchen än. Känns fortfarande som om jag är "på fel sida stakete" så att säga. Men de ska väl gå över de också nångång.

Ska styra upp den här uppgiften lite nu, måste ju ha den klar snart så ja kan va ledig i helgen. Yvonne och Karro, era kommentarer gick inte obemärkt förbi, ska bara hitta på nåt fiffigt att svara på dom, håll till godo...;)

Hörs vi?

Inga kommentarer: