söndag 23 augusti 2009

nån form av andra andning..


Vaknade kvart i sju imorse, tack för den! Kommer ju va zombievarning på en annan innan den här dagen är slut me tanke på att klockan nog va tre när ja släckte lampan. Sånt som händer, va en mycket trevlig kväll. Grillade uppe hos Linn och sen blev de sesongspremiär på kåren, hade en svacka där vid tolv, inte så mycke bekant folk och ont i fötterna så övervägde en hemgång men de gick som sagt över och tog sista bussen hem. Inte bra att ta bussen hem själv, men de va mycke folk i rörelse och ja ha inte hört nåt om några fler överfall...men ändå, man ska väl va försiktig.
Så där glad kan man även se ut när man få sig lite mat i magen. :)
Annars då? Joda, klagar inte. Ska göra en liten IKEAresa åt lillasyster idag och på eftermiddan tvätta. Hade tänkt göra de i fredags men blev medbjuden på en spontanresa till Ullared och då äre väl bara att skjuta upp de skitiga kläderna, dom ligg ju så snällt och vänta på mig iaf.
Va väl som de ja hade att tillägga ni så här på morgonkvisten, ska ta och göra mig en ordentlig frukost, dagens viktigaste mål.
Hörs vi då?

2 kommentarer:

UllaMona sa...

Jag läser din blogg../Eriks mamma.

Kram

Yvonne sa...

Va skoj med lite uppdateringar! Jag hade ju totalt tappat hoppet måste jag erkänna. Never leave us again!