onsdag 25 februari 2009

STINA!

1. 4 TV program jag brukar se:
Grey's, NCIS, CSI och all annan skit som går på tv.

2. 4 saker jag gjorde igår:
vinkande hejdå till familjen, dammsög, drack te och filtmös

3. 4 saker jag längtar till:
hem, sommarn, när ja inte är fattig student, när ja skaffar en egen diskmaskin

4. 4 saker som står på min önskelista:
en kram, cash, en resa hem, långt och lyckligt liv

5. 4 saker jag tycker om att göra:
kramas, umgås me vänner och familj, äta mat och dansa

6. 4 saker som jag avskyr:
snåla människor, halkiga gator, aroganta översittare och våldsmän

7. 4 saker jag åt i går:
fläsk filé, yoghurt, marknadsklubba och macka

8. 4 bloggar jag utmanar:
Som alltid utmanar ja ingen utan de är upp till var och en att anta utmaningen... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte varit på interljuv än. Utan ska iväg på fredag. Ända upp till Kiruna ska jag åka. Så vi får se hur det går. Lite nervis är man ju.
Kram