onsdag 25 februari 2009

efter helgen

Nu snart är familjen åter där de hör hemma. Pratade just me dem och de satt i bilen påväg från tåget. Snacka om dödstyst i lägenheten igårkväll! Va tvungen att ha igång radion så de va lite ljud runt omkring i alla fall. Och om jag får säga det själv så har det varit en mycket lyckad helg. Det gjordes ett besök på Tändsticksmuseet och inte att förglömma IKEA. God mat och familjesällskap, kan de bli mycke bättre?

Sitter på skolan nu och ska försöka ta tag i den där hemtentan som ska in imorn..kan väl inte påstå att jag skrive en bokstav mer än vad jag hade i torsdags förra veckan. Det går seriöst inte bra alls! Nu glömde jag dessutom lite böcker hemma så jag sitter och är lite halv sur på mig själv, inte bra Elin! Ska hur som helst göra ett tappert försök till att komma fram till nåt, iaf på en av frågorna.

Hur som hellst, har i alla fall sett ut en helg då jag känner att det är läge att göra ett besök i hemmet. Ska bara se lite granna hur de funkar me skolan men annars så kommer jag sista helgen i mars, vilket också passar sig bra till att kika på VM, tänka sig att de skulle bli samma helg...:)

Annars ha ja som inte så mycke att rapportera om, har kylen full me mat, palt i frysen och är allmänt lat när de kommer till skolarbetet. Det var dagens rapport.

Hej Hopp

Inga kommentarer: